|
|
 |
Forum › Darts » Wat doe je met de dartvakantie??
| Alex Cool Lid

Offline Berichten: 247 |  | Welke BBQ van de 27ste is dat dan???  ___________________________________________________
| | | 27-04-2005 - 11:27 | | |
|

Offline Berichten: |  | ik zit lekker de hele maand juni in spain, hotelletje zwembadje en een grote zonnebril, pijlen zie ik in augustus wel weer, zie jullie op de BBQ  ___________________________________________________
| | | 27-04-2005 - 09:38 | | |
| Kees Cool Lid

Offline Berichten: 122 |  | Lex, oren zijn er om te luisteren! Dat is idd gezegd 27 augustus een bbq, je krijgy nog wel bericht hierover! Vraag het anders aan H., die wist het vast wel. ___________________________________________________
| | | 28-04-2005 - 00:31 | | |
|

Offline Berichten: |  | ja alex luister nou is een keertje  ___________________________________________________
| | | 28-04-2005 - 11:50 | | |
| Thera Newbie

Offline Berichten: 32 |  | Geeft niet hoor Alex,
Ik heb het OOK niet gehoord.
| | | 28-04-2005 - 16:43 | | |
| Alex Cool Lid

Offline Berichten: 247 |  | gelukkig ben ik niet de enige die het niet heeft gehoord.... Misschien is het wel omgeroepen tijdens de finale... en toen had ik ff wat anders te doen...  ___________________________________________________
| | | 29-04-2005 - 09:18 | | |
| Vincent Cool Lid

Offline Berichten: 182 |  | Ik had het ook niet verstaan, maar ja....met mijn gehoor is dat niet zo gek...
In de (dart)vakantie ga ik 2 x trouwen, de Alpe d'Huez, Col de Telegraphe en de Galibier beklimmen...per racefiets natuurlijk.
Maar ben wel (nu al) met darten bezig geweest...op mijn werk voor de 3e keer kampioen geworden, iedereen begon op 301 en ik op 501, en toch maar 1 leg tegen, met een 180'er...  ___________________________________________________
| | | 29-04-2005 - 09:50 | | |
| Thera Newbie

Offline Berichten: 32 |  | Mag je ook een stukje schrijven als je eigenlijk niks leuks in de vakantie gaat doen????????
Nou ik denk dagje dierentuin, dagje pretpark en verder lekker naar het strand.
Uitrusten van die 2 bruiloften hihi.
| | | 29-04-2005 - 11:04 | | |
| Erwin Goed Lid

Offline Berichten: 85 |  | Nou Bruidegom Vincent, leuke huwelijksreis ga je maken, ook 2x? Bruidje Prema gaat zeker achterop mee de berg op? ___________________________________________________
| | | 29-04-2005 - 15:31 | | |
| Jos Cool Lid

Offline Berichten: 120 |  | inderdaad eerst even afkicken van het darten, en dan even open Egypte winnen in juni in sharm el sjeik tenminste als ik tenminste op tijd kom ivm stappen/alcohol of zoiets.
en daarna weer lekker trainen voor het nieuwe seizoen.
En iedereen een zonnige zomer toegewenst  ___________________________________________________
| | | 01-05-2005 - 12:40 | | |
| Demis Newbie

Offline Berichten: 46 |  | Ik denk dat ik toch maar door ga gooien in de vakantie,anders word het volgend jaar zo zwaar
Maar ik ga zeker van me nieuwe tuin genieten,en veel km maken op de "brommer". ___________________________________________________
| | | 18-05-2005 - 17:17 | | |
| Thera Newbie

Offline Berichten: 32 |  | Kan iemand me (ons) vertellen waar je van de zomer een beetje leuk kunt gooien. Nu we madhouse niet meer hebben op vrijdagavond is er toch wel een gat ontstaan.  ___________________________________________________
| | | 19-05-2005 - 14:56 | | |
| Demis Newbie

Offline Berichten: 46 |  | Ik denk dat je dat het beste te weten komt door op site van de bond te kijken.  ___________________________________________________
| | | 20-05-2005 - 00:34 | | |
| Vincent Cool Lid

Offline Berichten: 182 |  | Bericht van Thera
Kan iemand me (ons) vertellen waar je van de zomer een beetje leuk kunt gooien. Nu we madhouse niet meer hebben op vrijdagavond is er toch wel een gat ontstaan.  |
Als het goed is wordt er elke vrijdag-avond in Maarssen (!) een toernooi gehouden.
Als Baarn voor mij niet te ver is, is het andersom natuurlijk ook niet, zie jullie wel een keer!!!
| | | 20-05-2005 - 09:02 | | |
| Alex Cool Lid

Offline Berichten: 247 |  | where da fuck ligt maarsen...
Moeten we dan maar een keertje langskomen, zal kees eens vragen of die nog durft... ___________________________________________________
| | | 20-05-2005 - 14:20 | | |
| Vincent Cool Lid

Offline Berichten: 182 |  | Jullie mogen best een keer komen hoor...
Vind ik heus niet erg.
En zo ver is het niet. ___________________________________________________
| | | 23-05-2005 - 10:40 | | |
| Demis Newbie

Offline Berichten: 46 |  | Wanneer,waar en hoe laat?  ___________________________________________________
| | | 24-05-2005 - 21:01 | | |
| Kees Cool Lid

Offline Berichten: 122 |  | We komen echt wel een keer naar Maarssen om daar te gooien, en zo...
En op visite natuurlijk bij Vinnie en Prema. ___________________________________________________
| | | 27-05-2005 - 20:29 | | |
| Kees Cool Lid

Offline Berichten: 122 |  | Alex, misschien wel een idee om onszelf op een heerlijke maaltijd bij Prema uit te nodigen? En daarna naar het toernooitje daar? Prema kan overheerlijk koken (zegt Vinnie..), dat moeten we dan maar ondervinden, wat? ___________________________________________________
| | | 27-05-2005 - 20:31 | | |
|

Offline Berichten: |  | nog 8 dagen, dan vlieg ik voor 22 dagen naar zuidspanje  ___________________________________________________
| | | 27-05-2005 - 20:42 | | |
| Kees Cool Lid

Offline Berichten: 122 |  | Lekker genieten er van Peter! Of gaat je vrouw ook mee?
Ik hoop dat je lekker weer hebt en geen narigheid, aftellen geblazen!!! ___________________________________________________
| | | 28-05-2005 - 22:22 | | |
|

Offline Berichten: |  | nog 6 dagen  ___________________________________________________
| | | 29-05-2005 - 15:45 | | |
| Demis Newbie

Offline Berichten: 46 |  | Ik ben voor het darten en eten,heeeeeeeeeeerlijk  ___________________________________________________
| | | 31-05-2005 - 00:01 | | |
| Kees Cool Lid

Offline Berichten: 122 |  | En voor Peter is er al weer een week om, heeft iemand nog iets gehoord van hem? Gaat hij emigreren of zoiets? ___________________________________________________
| | | 11-06-2005 - 11:59 | | |
| Marjolein Newbie

Offline Berichten: 1 |  | nog vijf dagen en dan ga ik terug naar de USA na negentien jaar! ___________________________________________________
| | | 17-06-2005 - 23:28 | | |
| Kees Cool Lid

Offline Berichten: 122 |  | Marjolein naar de States? O jee, als ze je maar niet vasthouden daar!!
Heel veel plezier daar!!! ___________________________________________________
| | | 19-06-2005 - 12:17 | | |
| Vincent Cool Lid

Offline Berichten: 182 |  | Ik kan je 1 ding vertellen:
HIER OP ARUBA IS HET HEEEEERLIJK!!!
| | | 29-06-2005 - 14:25 | | |
| Thera Newbie

Offline Berichten: 32 |  | Hee Vinnie, super dat je online kunt komen.
Ik had nog ff een vraagie
Doe je nog mee met de tour poule????
Die moet namelijk zaterdag, doch uiterlijk zondag 3 juli a.s. om 14.00 uur (Nederlandse tijd) ingeleverd zijn.
Ik lees het wel
Veel plezier nog verder, geniet ervan.
Doei, groetjes aan Prema
Mams
xxxxxxx ___________________________________________________
| | | 30-06-2005 - 16:24 | | |
|
 |
Laatste Dart Nieuws
Geen Nieuws
Actieve Topics
Periode 3 week ...