Begin
Nieuws
Club Nieuws
Bestuur
Teams
Competitie
Agenda
Lid Worden?
Niet Ingelogd
Inloggen
Aanmelden
Forum
Foto's
Poll
Games
Links
Contact

ForumDarts » Periode 3 week 1

Jan ( The Punisher )
Newbie

Periode 3 week 1

Belofte maakt schuld (toch Evert), beetje laat maar hier is ie dan, een verslag van de 1e speelavond van de derde periode.
De Poules

Tja eigenlijk een op warmertje voor de sheets erna toch? Voor sommige dan, en voor andere een strijd maar voor iedereen gezellig.
Een paar opvallende dingen uit de poules: een sterk gooiende Raymond een nieuw lid naar verluid ;-) , Maurice (gaat de finale gooien zeg ik voor aanvang) in goeden doen alsmede Patrick. Maurice en Raymond moeten wel natuurlijk, Patrick daar in tegen is al geplaatst en heeft geen druk meer (ik kan het weten).

Verliezers

Een solide Daniel gooide zichzelf richting finale waarbij hij onderweg Bart, Pien en Edwin achter zich liet.
In de finale stond William te wachten Huh?? Ja dankzij The Punisher een bijnaam die Herman mij lang geleden gaf maar dat terzijde.
William liet Herman en Jan Brons achter zich maar liet het in de finale afweten tegen Daniel die deed wat hij moest doen, dubbels gooien dus.

Winnaars

Demis wist van Amadeo te winnen maar delfde het onderspit tegen Maurice die nu zeker was van de finale. (hee ?? denk dat ik maar is met Jomanda moet gaan praten) LOL
Raymond die in de poules zo sterk was kreeg op de billen van Fonz die op zijn beurt op de broek kreeg van Patrick.
Patrick die met zeer goed spel mij met 3 – 0 al had verslagen ( ja The Punisher PUNISHED ) was nu ook zeker van een finale.
In die finale stond Maurice te wachten. Patrick na een geweldige avond was het kwijt, Maurice ook met een super avond ging gestaag door en wist de winst te pakken. Goe gedaan jochie ;-)
Al met al weer een gezellige avond.
Cu next week,
Jan

[ Voor het laatst bewerkt door Phlurm op 14-02-2010 - 13:38 ]

14-02-2010 - 13:37

Alex
Cool Lid

Hey Jan,

Lees ik nu net dat je vorige week niet hebt gewonnen??.... hoe ken dat nu?iedergeval ben ik er vanavond weer, kan je weer klappies krijgen aan het bord.. hahahahha

[ Voor het laatst bewerkt door Alex op 15-03-2010 - 14:21 ]

15-03-2010 - 14:20

Jan ( The Punisher )
Newbie

Lik toch me bolle reet

Btw ik gun een ander ook wat
Ow maar als je goed kijkt win ik bijna nooit en toch steeds eerste
wat betreft die klapjes cu in the finale

[ Voor het laatst bewerkt door Phlurm op 15-03-2010 - 17:44 ]

15-03-2010 - 17:29

Laatste Dart Nieuws
Geen Nieuws